domingo, 27 de abril de 2008

fer-ne 27 fora de casa...

Ieps, no cada dia se'n fan 27! i no cada dia es compleixen fora de casa... Un Sant Jordi sense llibres ni roses és estrany, però és més difícil sumar un any més sense els meus a prop. Us he trobat molt a faltaaaaaarrr!!! Però alhora us he sentit molt a prop, gràcies a els internets i els skypes!!
Em vaig llevar més o menys amb el sol, que surt tard perquè estem a la tardor, i amb l'olor d'avena torrada de cada matí. Això volia dir qeu algun motivat s'havia llevat abans per a comenrçar a fer l'esmorzar. Avenes, llavors (sèsam, lli, girasol), panses, fruita talladeta en trossos petits... carinyo matutí fet esmorzar. També algun suc recén fet, torradetes al foc i melmelada casolana. Com cada dia, de fet! Tot un luxe, el típic esmorzar del CIDEP! Amb raó estic menjant tant i amb tantes ganes!
Al matí vaig estar acabant l'hivernacle d'ampolles de plàstic, fent un teixit de plàstic i filferro perquè quedés tot ben compactat. Al migdia vam utilitzar la cuina solar i vam dinar a fora, al solet, per primer cop des que estic aquí. Feia un sol estup`lèndid!! Vam brindar amb vi per celebrar la ocasió...
Per la tarda vam estar recollint pedres per fer un sostre viu (sostre amb panes d'herba) per al futur alberg dels voluntaris i... el més peculiar, em vaig posar a preparar el sopar de la tarda... CASTANYES I PANELLETS!! Com que no hi havia ametlles vaig utilitzar cacahuets crus, i com qeu no hi havia moniatos vaig utilitzar patates. Els pinyons no els vaig poder substituir per res... Aquí no n'hi ha. Ni res que s'hi assembli. Vam sopar castanyada! En ple mes d'Abril! Un aniversari ben especial, fent del canvi d'hemisferi una oportunitat de celebrar-lo d'una forma diferent!

1 comentario:

titis dijo...

també s'ha fet difícil celebrar-los sense tu... tot sigui per aquesta aventura... ho fem a la teva tornada...